MASAŻ

LECZNICZY/KLASYCZNY - przeznaczony zarówno dla osób zmagających się z zespołami bólowymi,np. w schorzeniach ortopedycznych, działa również rozluźniająco na tkankę mięśniową, działa kompleksowo na cały organizm: pobudza tkanki, regeneruje mięśnie i poprawia krążenie.

MANUALY DRENAŻ LIMFATYCZNY - przeznaczony dla osób zmagających się z problemami obrzęków limfatycznych i zastoju limfy (np. po mastektomii, w chorbie zwyrodnieniowej stawów, dnie moczanowej), spokojne tempo masażu wykonywane w odpowiednim kierunku usprawnia krążenie limfy oraz płynów tkankowych w organizmie.

MECHANICZNY DRENAŻ LIMFATYCZNY "BOA" - wskazania i działanie zabiegu jest takie samo jak w manualnym drenażu limfatycznym, drenaż BOA wykonuje się w specjalnych rękawach, które wypełniają się powietrzem pod odpowiednim ciśnieniem,
w naszej ofercie wykonujemy zabieg BOA na kończyny górne lub dolne.

KINEZYTERAPIA

ĆWICZENIA INDYWIDUALNE Z FIZJOTERAPEUTĄ - to indywidualnie dobrany proces usprawniania ruchowego, dobór odpowiednich ćwiczeń pod fachowym okiem fizjoterapeuty przynosi efekty m.in w: schorzeniach ortopedycznych, reumatologicznych, neurologoicznych, wadach postawy, zespołach bólowych kręgosłupa i stawów, a także po urazach (zwichnięcia, skręcenia, złamania).

ROZLUŹNIANIE TKANEK GŁĘBOKICH/TERAPIA PUNKTÓW SPUSTOWYCH - to forma terapii manualnej, czyli indywidualnej pracy
z pacjentem, przeznaczona przede wszystkim dla osób z dużymi napięciami mięśniowymi i zespołami bólowymi, początkowo powolne i głębokie ruchy wpływają na zmniejszenie napięcia i rozluźnienie mięśni, następnie praca na niewielkich obszarach
w mięśniach gdzie wyczuwalne są bolesne zgrubienia, guzki, czyli tzw. punkty spustowe poprzez odpowiednie uciski i rozciąganie tkanek.

FIZYKOTERAPIA

ELEKTROTERAPIA - czyli prądy lecznicze o róznych częstotliwościach, przeznaczone głównie dla osób zmagających się z: przewlekłymi i ostrymi stanami bólowymi kręgosłupa, nerwobólami, chorobami reumatycznymi oraz po kontuzjach i urazach. Prądy lecznicze działaja silnie przecibólowo, zmniejszają napięcie mięśni, poprawiają ukrwienie oraz przyśpieszają regenerację tkanek.
W naszej ofercie m.in: jonoforeza, diadynamik, TENS.

LASEROTERAPIA - oferujemy leczenie za pomocą punktowego promieniowania laserowego. Działanie laseroterapii to przede wszystkim działanie: przeciwzapalne, przeciwbólowe, przeciwobrzękowe oraz przyśpieszające procesy regeracji. Stosowany u osób m.in: z chorobami reumatycznymi czy po urazach i kontuzjach.

ULTRADŹWIĘKI - to forma zabiegu wykorzystująca fale dźwiękowe niesłyszalne dla ludzkiego ucha. Zabieg ten zmniejsza dolegliwości bólowe oraz łagodzi stany zapalne. Działa rozluźniająco na mięśnie, a także przyśpiesza proces gojenia się ran. Doskonale sprawdza się w przypadku blizn, gdyż zwiększa rozciągliwość tkanki łącznej.

OKŁADY BOROWINOWE

OKŁADY BOROWINOWE - oferujemy miejscowe okłady z naturalnej borowiny z Kołobrzegu, borowina to naturalny torf leczniczy zawierające wiele substancji organicznych oraz rozmaite sole. Ma swoje zastosowanie w leczeniu m.in: choroby zwyrodnieniowej stawów i kręgosłupa, zespołów bólowych, a także w stanach zapalnych przewlekłych po różnego rodzaju kontuzjach.

KINESIOTAPING

KINESIOTAPING - jest to metoda terapeutyczna polegająca na oklejaniu wybranych części ciała specjalnymi elastycznymi plastrami, które w zależności od potrzeby mogą mieć zastosowanie m.in.: przeciwbólowe
(np. bóle kręgosłupa), przeciwobrzękowo(np. po mastektomii, po kontuzji), stabilizująco na stawy (np. po kontuzji, czy u sportowców przed zawodami)